Bugün - 21 Ekim 2014 Salı
Foto Galeri
Video Galeri
Künyemiz
Üye İşlem
 Bize Ulaşın
www.adanahaberci.com Logo
Adana 26°C
Haber Detayları

Abdullah Torun Kimdir?

2014 yılının Mart ayında yapılacak yerel seçimlerde Ak Parti Adana Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olan Abdullah Torun kimdir?

Siyaset Haberi - 28 Kasım 2013 Perşembe - 11:15
Resmi büyütmek için üzerini tıklayın...

1968 yılında dünyaya gelen Ak Parti Adana Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Abdullah Torun Diyarbakır'ın Çermik nüfusuna kayıtlı. ünüversiteyi Ankara'da okuyan Torun Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni bitirdi İngilizce bilen Torun orta düzeyde Almanca biliyor. Serbest Avukat, Özel Şirket İşletmecisi ve Ortağı - XXII nci Dönem Adana Milletvekili - Evli, 3 Çocuk babası

 
Anahtar Kelimeler:2014, yılının, Mart, ayında, yapılacak, yerel, seçimlerde, Ak, Parti, Adana, Büy,
Kaynak / Editör:

 
Yorumlar
*** Yorum Yaz

yahya()
adana hüseyin sözlüden başkasını seçmezz adanalı varken diyarbakırlıya kim oy verir akıllı adanalı vermez
Gönderilen Tarih - 26 Mart 2014 Çarşamba (20:29)  
mehmet mardinli()
Allahın izni ile AK PARTİ TÜRKİYEDE 1 PARTİ KİM OLURSA OLSUN YETERKİ AKP Lİ OLSUN.
Gönderilen Tarih - 21 Mart 2014 Cuma (18:57)  
mustafa tekin ()
Sayın Başbakanım adanamizda adammi tukrndide dogudan bu adami bulup geldin bir akp olarak oyumu vermeyecegim... saygılar
Gönderilen Tarih - 03 Mart 2014 Pazartesi (18:16)  
Has adanali()
ibrahim özbay ırkçı milliyetçi düşüncenizden kurtulamadınız gitti be. adanaya illa adanalımı başa gelcek öle bi kaidemi var. zoruna gidiosa terk et yada katlan :)önemli olan adanayı adana yapmak. aytaç durağıda gördük soyguncunun önde gideni mhp den :))) chp zaten belli çapulcu geriye akp kaldı....
Gönderilen Tarih - 15 Şubat 2014 Cumartesi (10:29)  
sadık()
Allah baştakilerin başına akıl, kalbine iman versin..
Gönderilen Tarih - 11 Şubat 2014 Salı (01:22)  
sadık()
İnşaallah Adanamıza hizmet edecek birisi gelir. Şu gelmesin de kim gelirse gelsin demek yanlış bir mantık.. Hizmet edecek gelsin..
Gönderilen Tarih - 11 Şubat 2014 Salı (01:20)  
devlet bahçeli()
en iyisi MHP başka büyük yok
Gönderilen Tarih - 29 Ocak 2014 Çarşamba (08:16)  
ali uyanık()
ak parti resmen diktetörleşti güya temaül yoklaması yaptı anket yaptı milleti hiçe sayıyor
Gönderilen Tarih - 11 Aralık 2013 Çarşamba (20:52)  
mehmet()
diyarbakırada adanalı bir hemşerimiz aday gösterilsin
Gönderilen Tarih - 30 Kasım 2013 Cumartesi (14:06)  
sonerkuşvuran()
Akp adana da kaybedecek yine,
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (23:06)  
()
tebrik ediyorum yeni adayımızı
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (19:14)  
Yılmaz YILMAZER()
Şimdiye kadar Adana kütüklüler yönetti de ne oldu. Hala köy... Hala kafatasçı zihniyet
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (19:14)  
canan tez()
bu adam kim ya ben daha ilk kez duydum o kadar duyulmuş adam var bu kim ? ?
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:26)  
e karaoğlan ()
adanadada dıyarbakırlı coktur rahat olun
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:26)  
SİLİFKE()
sayın Hüseyin SÖZLÜ bak akp yolunu açtı, Allah yardımcın olsun. BEN SİLİFKELİ ORTAOKULU CEYHAN'DA LİSEYİ ADANA'DA OKUYAN BİRİ OLARAK CAN-I GÖNÜLDEN BAŞARILAR DİLERİM SAYIN BAŞKAN..
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:27)  
mehmet akçiçek()
Bu adam kim ya. Bir Ak Partili olarak Hüseyin Sözlü ye vereceğim oyumu.Kendi ayağına kurşun sıkan partimi kınıyorum.
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:27)  
cevat akbolat()
Bu Adanayı ne zaman Adanalılar yönetecek kardeşim..... Yeter artık Adanalı olmayan aday istemyoruz...
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:27)  
Adnan Gökoğlan()
Adanayı ciddiye almıyorlar.Sanırım en güzel tepki boş oy atmak olacak Adnan GÖKOĞLAN
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (15:27)  
()
akp intihar ediyor galiba..
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:37)  
()
akp intihar ediyor galiba... bir akp li olarak bu seçim boş atiyorum
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:38)  
emin ()
adanalı bi tane adam bulamadınız mı da bizi ellere yönettireceksiniz inşallah kaybedeksiniz.
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:38)  
Yılmaz Karadurak()
Koskoca Adana,Adana doğumlu bir aday bulamamış yazık
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:39)  
kazım değer()
Bu adam gelirse adana bir 5 yıl daha kaybeder.
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (12:24)  

Diğer Siyaset Haberleri
Karalar: “CHP’ye yakışır bir kurultay gerçekleştirdik”
Destur! Ak ibn.ler geliyor
MUHARREM İNCE: ”TAYYİP ERDOĞAN’I YENECEĞİM”

MUHARREM İNCE: ”TAYYİP ERDOĞAN’I YENECEĞİM”
Merkez Parti, 54 İl'de Örgütlendi
Ünüvar, Azerbaycanlı Medya Mensupları ile Buluştu
Çukurova İlleri Muhalefette Israrlı
Devlet Bahçeli'den Hemşehrilerine Teşekkür
Diğer Başlıklar

Sanat ve Sanatçıya Duyarlılık Çağrısı
Adana Derbisi 'Turuncu' Tarafın: 2-1
Ceyhan'da Şüpheli Paket Korkuttu
Adana'da Orman Yangını
Yurtta Hava Durumu
Seyhan Belediyesi'nden Kararlı Çalışma!
Akdeniz Sigorta Açıldı...
Karalar: Seyhanlıya Hizmet Boynumuzun Borcudur
Adanalı Gazeteci 'Makul Şüphe' ile Gözaltına Alındı
Ulusal Gazeteler
Yazarlar 
Hava Durumu ( Adana )
Bugün
14°C - 26°C
Çarşamba
14°C - 28°C
Perşembe
16°C - 27°C
Cuma
14°C - 26°C
Namaz Vakitleri ( Adana )

İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
05:1006:4412:3315:3918:0419:26

21 Ekim 2014 Salı
Röportajlar
Kış Aylarında Kilo Alma Riski Artıyor
Adana Özel Avrupa Hospital Beslenme ve Diyet Uzmanı Serap Cavlak, kış ayında kilo almamak için özellikle A ve C vitaminlerinin bolca alınması v...
»
»
»
Tarihte Bugün
1860 - İlk Hususi Tercuman-ı Ahval'in çıkması
Kim Kimdir
Günün Sözü
Güzelliği sevdiği kadar, erdemi de seven bir insanı daha görmedim.
(Konfüçyus)
Arşiv Arama
Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda
Künyemiz
Facebook
Twitter
Bize Ulaşın