Bugün - 28 Mart 2017 Salı
Foto Galeri
Video Galeri
Künyemiz
Üye İşlem
 Bize Ulaşın
www.adanahaberci.com Logo
-
Adana 22°°C
Haber Detayları

Abdullah Torun Kimdir?

2014 yılının Mart ayında yapılacak yerel seçimlerde Ak Parti Adana Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olan Abdullah Torun kimdir?

Siyaset Haberi - 28 Kasım 2013 Perşembe - 11:15
Resmi büyütmek için üzerini tıklayın...

1968 yılında dünyaya gelen Ak Parti Adana Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Abdullah Torun Diyarbakır'ın Çermik nüfusuna kayıtlı. ünüversiteyi Ankara'da okuyan Torun Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni bitirdi İngilizce bilen Torun orta düzeyde Almanca biliyor. Serbest Avukat, Özel Şirket İşletmecisi ve Ortağı - XXII nci Dönem Adana Milletvekili - Evli, 3 Çocuk babası

 
Anahtar Kelimeler:2014, yılının, Mart, ayında, yapılacak, yerel, seçimlerde, Ak, Parti, Adana, Büy,
Kaynak / Editör:

 
Yorumlar
*** Yorum Yaz

yahya()
adana hüseyin sözlüden başkasını seçmezz adanalı varken diyarbakırlıya kim oy verir akıllı adanalı vermez
Gönderilen Tarih - 26 Mart 2014 Çarşamba (20:29)  
mehmet mardinli()
Allahın izni ile AK PARTİ TÜRKİYEDE 1 PARTİ KİM OLURSA OLSUN YETERKİ AKP Lİ OLSUN.
Gönderilen Tarih - 21 Mart 2014 Cuma (18:57)  
mustafa tekin ()
Sayın Başbakanım adanamizda adammi tukrndide dogudan bu adami bulup geldin bir akp olarak oyumu vermeyecegim... saygılar
Gönderilen Tarih - 03 Mart 2014 Pazartesi (18:16)  
Has adanali()
ibrahim özbay ırkçı milliyetçi düşüncenizden kurtulamadınız gitti be. adanaya illa adanalımı başa gelcek öle bi kaidemi var. zoruna gidiosa terk et yada katlan :)önemli olan adanayı adana yapmak. aytaç durağıda gördük soyguncunun önde gideni mhp den :))) chp zaten belli çapulcu geriye akp kaldı....
Gönderilen Tarih - 15 Şubat 2014 Cumartesi (10:29)  
sadık()
Allah baştakilerin başına akıl, kalbine iman versin..
Gönderilen Tarih - 11 Şubat 2014 Salı (01:22)  
sadık()
İnşaallah Adanamıza hizmet edecek birisi gelir. Şu gelmesin de kim gelirse gelsin demek yanlış bir mantık.. Hizmet edecek gelsin..
Gönderilen Tarih - 11 Şubat 2014 Salı (01:20)  
devlet bahçeli()
en iyisi MHP başka büyük yok
Gönderilen Tarih - 29 Ocak 2014 Çarşamba (08:16)  
ali uyanık()
ak parti resmen diktetörleşti güya temaül yoklaması yaptı anket yaptı milleti hiçe sayıyor
Gönderilen Tarih - 11 Aralık 2013 Çarşamba (20:52)  
mehmet()
diyarbakırada adanalı bir hemşerimiz aday gösterilsin
Gönderilen Tarih - 30 Kasım 2013 Cumartesi (14:06)  
sonerkuşvuran()
Akp adana da kaybedecek yine,
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (23:06)  
()
tebrik ediyorum yeni adayımızı
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (19:14)  
Yılmaz YILMAZER()
Şimdiye kadar Adana kütüklüler yönetti de ne oldu. Hala köy... Hala kafatasçı zihniyet
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (19:14)  
canan tez()
bu adam kim ya ben daha ilk kez duydum o kadar duyulmuş adam var bu kim ? ?
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:26)  
e karaoğlan ()
adanadada dıyarbakırlı coktur rahat olun
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:26)  
SİLİFKE()
sayın Hüseyin SÖZLÜ bak akp yolunu açtı, Allah yardımcın olsun. BEN SİLİFKELİ ORTAOKULU CEYHAN'DA LİSEYİ ADANA'DA OKUYAN BİRİ OLARAK CAN-I GÖNÜLDEN BAŞARILAR DİLERİM SAYIN BAŞKAN..
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:27)  
mehmet akçiçek()
Bu adam kim ya. Bir Ak Partili olarak Hüseyin Sözlü ye vereceğim oyumu.Kendi ayağına kurşun sıkan partimi kınıyorum.
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:27)  
cevat akbolat()
Bu Adanayı ne zaman Adanalılar yönetecek kardeşim..... Yeter artık Adanalı olmayan aday istemyoruz...
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:27)  
Adnan Gökoğlan()
Adanayı ciddiye almıyorlar.Sanırım en güzel tepki boş oy atmak olacak Adnan GÖKOĞLAN
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (15:27)  
()
akp intihar ediyor galiba..
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:37)  
()
akp intihar ediyor galiba... bir akp li olarak bu seçim boş atiyorum
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:38)  
emin ()
adanalı bi tane adam bulamadınız mı da bizi ellere yönettireceksiniz inşallah kaybedeksiniz.
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:38)  
Yılmaz Karadurak()
Koskoca Adana,Adana doğumlu bir aday bulamamış yazık
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:39)  
kazım değer()
Bu adam gelirse adana bir 5 yıl daha kaybeder.
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (12:24)  

Diğer Siyaset Haberleri
CHP li Kadınlardan "Cumhuriyet ve Kadın" Çalıştayı
“İçimizdeki Atatürk sevgisini yok edemezler”
iyaset Akademisinde zil çalıyor

iyaset Akademisinde zil çalıyor
Karakaya seçim bölgesinde sorun dinledi
CHP’li Türkmen’den "Aşura Günü bayram ve tatil olsun" teklifi
Türkmen "Tonlarca gübre tüccarın elinde kaldı"
Hdp Adana Milletvekili Beştaş'tan Kanun Teklifi
Diğer Başlıklar

Seyhan Belediyesi’nden Elektrik Üreten Kapalı Semt Pazarı
Halk Arenası’nda Salon Doldu Taştı…
Adana’da Sokaklar Sanatla Buluşmaya Devam Ediyor
"Eşimle İlişkisi Vardı, O Yüzden Bıçakladım"
Hırsızlık Şüphelisi Merdiven Boşluğunda Yakalandı
Cami Temizlik İşçilerine Kura Şoku
GDO Tespit Edilmedi
Adana'da Kaçak Akaryakıt Operasyonu
Uğur Dündar’ın konukları İnce ve Akşener…
Ulusal Gazeteler
Yazarlar 
Hava Durumu ( Adana )
Bugün
12°°C - 22°°C
Çarşamba
10°°C - 24°°C
Perşembe
12°°C - 24°°C
Cuma
12°°C - 21°°C
Namaz Vakitleri ( Adana )

İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
05:0206:2412:5116:2019:0620:21

28 Mart 2017 Salı
Röportajlar
Kış Aylarında Kilo Alma Riski Artıyor
Adana Özel Avrupa Hospital Beslenme ve Diyet Uzmanı Serap Cavlak, kış ayında kilo almamak için özellikle A ve C vitaminlerinin bolca alınması v...
»
»
»
Tarihte Bugün
1919 - İtalyanlar Antalya'yı işgal ettiler.
1920 - ?Uyan Şahin uyan bak neler oldu, Sevgili Antep'e Fransız doldu.? gibi adına şiirler yazılan, türküler yakılan Antep Kahramanı Şahin Bey şehit oldu.
Kim Kimdir
Günün Sözü
Dert çekme boşuna hep gül de yaşa. Zulüm yolunda hakkı bul da yaşa. Sonu yokluk imiş madem bu dünyamızın, yok bil kendini özgür ol da yaşa?
(Ömer Hayyam)
Arşiv Arama
Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda
Künyemiz
Facebook
Twitter
Bize Ulaşın