Bugün - 25 Mayıs 2015 Pazartesi
Foto Galeri
Video Galeri
Künyemiz
Üye İşlem
 Bize Ulaşın
www.adanahaberci.com Logo
-
Adana 30°C
Haber Detayları

Abdullah Torun Kimdir?

2014 yılının Mart ayında yapılacak yerel seçimlerde Ak Parti Adana Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olan Abdullah Torun kimdir?

Siyaset Haberi - 28 Kasım 2013 Perşembe - 11:15
Resmi büyütmek için üzerini tıklayın...

1968 yılında dünyaya gelen Ak Parti Adana Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Abdullah Torun Diyarbakır'ın Çermik nüfusuna kayıtlı. ünüversiteyi Ankara'da okuyan Torun Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni bitirdi İngilizce bilen Torun orta düzeyde Almanca biliyor. Serbest Avukat, Özel Şirket İşletmecisi ve Ortağı - XXII nci Dönem Adana Milletvekili - Evli, 3 Çocuk babası

 
Anahtar Kelimeler:2014, yılının, Mart, ayında, yapılacak, yerel, seçimlerde, Ak, Parti, Adana, Büy,
Kaynak / Editör:

 
Yorumlar
*** Yorum Yaz

yahya()
adana hüseyin sözlüden başkasını seçmezz adanalı varken diyarbakırlıya kim oy verir akıllı adanalı vermez
Gönderilen Tarih - 26 Mart 2014 Çarşamba (20:29)  
mehmet mardinli()
Allahın izni ile AK PARTİ TÜRKİYEDE 1 PARTİ KİM OLURSA OLSUN YETERKİ AKP Lİ OLSUN.
Gönderilen Tarih - 21 Mart 2014 Cuma (18:57)  
mustafa tekin ()
Sayın Başbakanım adanamizda adammi tukrndide dogudan bu adami bulup geldin bir akp olarak oyumu vermeyecegim... saygılar
Gönderilen Tarih - 03 Mart 2014 Pazartesi (18:16)  
Has adanali()
ibrahim özbay ırkçı milliyetçi düşüncenizden kurtulamadınız gitti be. adanaya illa adanalımı başa gelcek öle bi kaidemi var. zoruna gidiosa terk et yada katlan :)önemli olan adanayı adana yapmak. aytaç durağıda gördük soyguncunun önde gideni mhp den :))) chp zaten belli çapulcu geriye akp kaldı....
Gönderilen Tarih - 15 Şubat 2014 Cumartesi (10:29)  
sadık()
Allah baştakilerin başına akıl, kalbine iman versin..
Gönderilen Tarih - 11 Şubat 2014 Salı (01:22)  
sadık()
İnşaallah Adanamıza hizmet edecek birisi gelir. Şu gelmesin de kim gelirse gelsin demek yanlış bir mantık.. Hizmet edecek gelsin..
Gönderilen Tarih - 11 Şubat 2014 Salı (01:20)  
devlet bahçeli()
en iyisi MHP başka büyük yok
Gönderilen Tarih - 29 Ocak 2014 Çarşamba (08:16)  
ali uyanık()
ak parti resmen diktetörleşti güya temaül yoklaması yaptı anket yaptı milleti hiçe sayıyor
Gönderilen Tarih - 11 Aralık 2013 Çarşamba (20:52)  
mehmet()
diyarbakırada adanalı bir hemşerimiz aday gösterilsin
Gönderilen Tarih - 30 Kasım 2013 Cumartesi (14:06)  
sonerkuşvuran()
Akp adana da kaybedecek yine,
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (23:06)  
()
tebrik ediyorum yeni adayımızı
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (19:14)  
Yılmaz YILMAZER()
Şimdiye kadar Adana kütüklüler yönetti de ne oldu. Hala köy... Hala kafatasçı zihniyet
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (19:14)  
canan tez()
bu adam kim ya ben daha ilk kez duydum o kadar duyulmuş adam var bu kim ? ?
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:26)  
e karaoğlan ()
adanadada dıyarbakırlı coktur rahat olun
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:26)  
SİLİFKE()
sayın Hüseyin SÖZLÜ bak akp yolunu açtı, Allah yardımcın olsun. BEN SİLİFKELİ ORTAOKULU CEYHAN'DA LİSEYİ ADANA'DA OKUYAN BİRİ OLARAK CAN-I GÖNÜLDEN BAŞARILAR DİLERİM SAYIN BAŞKAN..
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:27)  
mehmet akçiçek()
Bu adam kim ya. Bir Ak Partili olarak Hüseyin Sözlü ye vereceğim oyumu.Kendi ayağına kurşun sıkan partimi kınıyorum.
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:27)  
cevat akbolat()
Bu Adanayı ne zaman Adanalılar yönetecek kardeşim..... Yeter artık Adanalı olmayan aday istemyoruz...
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (17:27)  
Adnan Gökoğlan()
Adanayı ciddiye almıyorlar.Sanırım en güzel tepki boş oy atmak olacak Adnan GÖKOĞLAN
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (15:27)  
()
akp intihar ediyor galiba..
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:37)  
()
akp intihar ediyor galiba... bir akp li olarak bu seçim boş atiyorum
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:38)  
emin ()
adanalı bi tane adam bulamadınız mı da bizi ellere yönettireceksiniz inşallah kaybedeksiniz.
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:38)  
Yılmaz Karadurak()
Koskoca Adana,Adana doğumlu bir aday bulamamış yazık
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (14:39)  
kazım değer()
Bu adam gelirse adana bir 5 yıl daha kaybeder.
Gönderilen Tarih - 29 Kasım 2013 Cuma (12:24)  

Diğer Siyaset Haberleri
TAŞERONA SON!
Bir dokundu, bin ah işitti!
“Mühürü ‘6 Ok’a basacağız”

“Mühürü ‘6 Ok’a basacağız”
“Halkın kaynağı halk için kullanılacak”
Hdp, AK Parti Adana Yöneticileri Hakkında Suç Duyurusunda Bulundu
CHP’li adaylar ilgi görüyor
Vatandaşlar CHP programına inanıyor
Diğer Başlıklar

AKYED'den takdir edilecek organizasyon
İşte Sosyal Demokrat Belediyenin Farkı
“Halkın makamının hakkını vereceğiz”
Seyhan, Okul Dostu Belediye oldu
Telefon dolandırıcıları Adanalı müteahhitleri hedef aldı!
19 MAYIS'A ÇETİN VE KARALAR DAMGA VURDU
“Gençler, bizim geleceğimiz”
“Zaferleri geleceğe taşıyalım”
Karalar: “25 yılda yapılamayanı yapacağız”
Ulusal Gazeteler
Yazarlar 
Hava Durumu ( Adana )
Bugün
18°C - 30°C
Salı
18°C - 30°C
Çarşamba
19°C - 31°C
Perşembe
20°C - 32°C
Namaz Vakitleri ( Adana )

İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
3:205:1612:4616:3719:5821:38

25 Mayıs 2015 Pazartesi
Röportajlar
Kış Aylarında Kilo Alma Riski Artıyor
Adana Özel Avrupa Hospital Beslenme ve Diyet Uzmanı Serap Cavlak, kış ayında kilo almamak için özellikle A ve C vitaminlerinin bolca alınması v...
»
»
»
Tarihte Bugün
1807 - Kabakçı Mustafa isyanı.
1895 - Tarihçi ve devlet adamı Cevdet Paşanın vefatı.
1564 - İmam-ı Rababani (k.s.) Hazretlerinin doğumu
1878 - Ampulün icadı
Kim Kimdir
Günün Sözü
Çoban uyudu mu kurt emin olur.
(Mevlana)
Arşiv Arama
Anasayfa
Site Haritası
Sitenize Ekleyin
RSS Kaynağı
Hakkımızda
Künyemiz
Facebook
Twitter
Bize Ulaşın